Aerobic

Lekce aerobiku jsou intenziním vytrvalostním tréninkem, který zlepšuje kondici, "spaluje" zásobní tuky a zpevňuje (tonifikuje) svaly.

V našem rozvrhu najdete nejpopulárnější formy aerobních i posilovacích lekcí v různých stupních obtížnosti, ale i novinky, které sledují nejnovější trendy.

 

Aerobic - lekce zaměřená především na velmi intenzivní spalování tuků a rozvoj kardiovaskulárního systému (pouze choreografie bez posilování)

Zdravá záda - lekce je zaměřená na odstranění svalových dysbalancí, které vedou k bolestem zad. Lekce obsahuje cviky na posílení hlubokého stabilizačního systému, ale také řada cviků na protažení a uvolnění nebo dechová cvičení. Při lekci se používá řada pomůcek jako overbally, gymbally, masážní míčky nebo expandery. Pokud máte problémy s krční, hrudní nebo bederní páteří nebo chcete pojmout cvičení jako prevenci, vyzkoušejte lekci tuto lekci.

Step aerobic - choreografická lekce, která díky výstupům na zvýšenou podložku - step - výrazně působí na svaly spodní poloviny těla

Bodystyling - posilovací lekce spojující "spalovací" efekt aerobiku s posilovacími cviky pro zpevnění svalů celého těla s využitím posilovacích zátěží

Bodyform - při lekci dochází k rovnoměrnému formování a zpevnování celé postavy ,k protažení a posílení svalú.Při lekci modelujete e zpevnujete sve křivky,pomáháte zajistit správné držení těla, shodit přebytečné kilogramy, přičemž k cíli využívá vlastní hmotnost těla. Při pravidelném cvičení je patrný viditelný výsledek a jako vedlejší efekt lepší nálada a plno energie

 P-clas - posilovací lekce zaměřená zejména na formování problematických partií - svalů stehen, hýždí a břicha

Step-Body - kombinovaná hodina aerobiku a posilovaní se stepy a příp. dalším náčiním

Pilates - koordinační, posilovací a protahovací cvičení prováděné převážně na podložkách s využitím balančních pomůcek - měkkých malých míčků a cviků pilates, které jsou zaměřeny mimo jiné na posílení svalů důležitých pro správnou funkci a stabilitu páteře (hluboký stabilizační svalový systém páteře)

Fitball - posilovací a balanční cvičení na velkých nafukovacích míčích, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost páteře a posilovací cviky pro zpevnění a tvarování postavy. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie včetně seniorů

Power joga - cvičení, vycházející ze základů jógy, kombinující provádění jednotlivých poloh z "Pozdravu slunci" a jejich následných výdrží.Power jóga pomáhá formovat postavu, zlepšuje ohebnost kloubů, Power jóga je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Důležitá

jako prevence před bolestí zad, které jsou často způsobeny civilizačními vlivy: špatné držení těla, špatné pohybové návyky, jednostranné zatížení atd. Tento cvičební styl je zaměřený na protažení svalů celého těla a jejich posílení

 

Aerobic pro děti - v běžných hodinách učíme děti základům aerobiku a to všech forem, vkládáme i taneční průpravu a především učíme správnému držení těla a pohybových návyků

TEAM INSTRUKTORŮ AEROBIKU

                                                   

 

Nemůžete chodit cvičit do fitka , cvičte doma , choďte ven.

[4. 3. 2021]

Líbí se mi článek profesora Pirka .... https://www.seznamzpravy.cz/clanek/lekarsky-diplom-nevratim-rika-profesor-pirk-prezident-zeman-je-nemocny-clovek-a-pro-stat-uz-vykonal-dost-38571#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&dop_req_id=LmHIUTaE1R3-202103260629&dop_id=9659589&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

vý nátek textu "... lidé si za své nemoci mohou často sami.

Hlavně tím, že kouří, nehýbou se či nezřízeně jedí." Sportovat by podle něj měli lidé denně. Za velký problém považuje kouření, naopak nic nenamítá proti střídmé konzumaci alkoholu....

 

Fitness zůstává stále zavřeno.

[15. 2. 2021]

Drábová ve svém příspěvku na sociální síti napsala: „Co kdybychom zkusili krotit šíření viru tím, že budeme dodržovat pravidla sami od sebe? Přece k tomu nepotřebujeme politiky a jejich moudra, máme mozek v hlavě. Nebo ne?“ 

Přejít do archivu

Zaregistrujte svoji e-mailovou adresu k odběru novinek. Pro zrušení odběru informací vyplňte svoji e-mailovou adresu ještě jednou.