Aerobic

Lekce aerobiku jsou intenziním vytrvalostním tréninkem, který zlepšuje kondici, "spaluje" zásobní tuky a zpevňuje (tonifikuje) svaly.

V našem rozvrhu najdete nejpopulárnější formy aerobních i posilovacích lekcí v různých stupních obtížnosti, ale i novinky, které sledují nejnovější trendy.

 

Aerobic - lekce zaměřená především na velmi intenzivní spalování tuků a rozvoj kardiovaskulárního systému (pouze choreografie bez posilování)

Zdravá záda - lekce je zaměřená na odstranění svalových dysbalancí, které vedou k bolestem zad. Lekce obsahuje cviky na posílení hlubokého stabilizačního systému, ale také řada cviků na protažení a uvolnění nebo dechová cvičení. Při lekci se používá řada pomůcek jako overbally, gymbally, masážní míčky nebo expandery. Pokud máte problémy s krční, hrudní nebo bederní páteří nebo chcete pojmout cvičení jako prevenci, vyzkoušejte lekci tuto lekci.

Step aerobic - choreografická lekce, která díky výstupům na zvýšenou podložku - step - výrazně působí na svaly spodní poloviny těla

Bodystyling - posilovací lekce spojující "spalovací" efekt aerobiku s posilovacími cviky pro zpevnění svalů celého těla s využitím posilovacích zátěží

Bodyform - při lekci dochází k rovnoměrnému formování a zpevnování celé postavy ,k protažení a posílení svalú.Při lekci modelujete e zpevnujete sve křivky,pomáháte zajistit správné držení těla, shodit přebytečné kilogramy, přičemž k cíli využívá vlastní hmotnost těla. Při pravidelném cvičení je patrný viditelný výsledek a jako vedlejší efekt lepší nálada a plno energie

 P-clas - posilovací lekce zaměřená zejména na formování problematických partií - svalů stehen, hýždí a břicha

Step-Body - kombinovaná hodina aerobiku a posilovaní se stepy a příp. dalším náčiním

Pilates - koordinační, posilovací a protahovací cvičení prováděné převážně na podložkách s využitím balančních pomůcek - měkkých malých míčků a cviků pilates, které jsou zaměřeny mimo jiné na posílení svalů důležitých pro správnou funkci a stabilitu páteře (hluboký stabilizační svalový systém páteře)

Fitball - posilovací a balanční cvičení na velkých nafukovacích míčích, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost páteře a posilovací cviky pro zpevnění a tvarování postavy. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie včetně seniorů

Power joga - cvičení, vycházející ze základů jógy, kombinující provádění jednotlivých poloh z "Pozdravu slunci" a jejich následných výdrží.Power jóga pomáhá formovat postavu, zlepšuje ohebnost kloubů, Power jóga je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Důležitá

jako prevence před bolestí zad, které jsou často způsobeny civilizačními vlivy: špatné držení těla, špatné pohybové návyky, jednostranné zatížení atd. Tento cvičební styl je zaměřený na protažení svalů celého těla a jejich posílení

 

Aerobic pro děti - v běžných hodinách učíme děti základům aerobiku a to všech forem, vkládáme i taneční průpravu a především učíme správnému držení těla a pohybových návyků

TEAM INSTRUKTORŮ AEROBIKU

                                                   

 

OD 5 . ZÁŘÍ STARTUJEME LEKCE SPINNINGU.

[21. 9. 2021]

První lekce v úterý od 18:30 s Pavlem. 

NOVÝ ROZVRH od 1.září.

[6. 9. 2021]

  • PONDĚLÍ 
  • 18:00 HEAT program Romana
  • 18:30  AEROBIK s posilováním - Lenka
  • 20:00 POWER YOGA  - Mili 
  • ÚTERÝ
  • 19:00 BODY FORM - Monika
  • STŘEDA
  • 18:00 HEAT PROGRAM - Adélka
  • 19:00  POWER YOGA - Eliška  
  • ČTVRTEK
  • 18:00 KRUHOVÝ TRÉNINK - Martin
  • 19:00 ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ - Martin
  • 20:00 TRX - Mili 
  • SOBOTA 
  • 09:00 TRX - Martin

 

Přejít do archivu

Zaregistrujte svoji e-mailovou adresu k odběru novinek. Pro zrušení odběru informací vyplňte svoji e-mailovou adresu ještě jednou.