Aerobic

Lekce aerobiku jsou intenziním vytrvalostním tréninkem, který zlepšuje kondici, "spaluje" zásobní tuky a zpevňuje (tonifikuje) svaly.

V našem rozvrhu najdete nejpopulárnější formy aerobních i posilovacích lekcí v různých stupních obtížnosti, ale i novinky, které sledují nejnovější trendy.

 

Aerobic - lekce zaměřená především na velmi intenzivní spalování tuků a rozvoj kardiovaskulárního systému (pouze choreografie bez posilování)

AE-Class - kombinovaná hodina aerobiku a posilování

Step aerobic - choreografická lekce, která díky výstupům na zvýšenou podložku - step - výrazně působí na svaly spodní poloviny těla

Bodystyling - posilovací lekce spojující "spalovací" efekt aerobiku s posilovacími cviky pro zpevnění svalů celého těla s využitím posilovacích zátěží

P-clas - posilovací lekce zaměřená zejména na formování problematických partií - svalů stehen, hýždí a břicha

Step-Body - kombinovaná hodina aerobiku a posilovaní se stepy a příp. dalším náčiním

Pilates - koordinační, posilovací a protahovací cvičení prováděné převážně na podložkách s využitím balančních pomůcek - měkkých malých míčků a cviků pilates, které jsou zaměřeny mimo jiné na posílení svalů důležitých pro správnou funkci a stabilitu páteře (hluboký stabilizační svalový systém páteře)

Fitball - posilovací a balanční cvičení na velkých nafukovacích míčích, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost páteře a posilovací cviky pro zpevnění a tvarování postavy. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie včetně seniorů

Power joga - vychází ze základů klasické jógy - kombinované s intenzivním posílením a protažením

Aerobic pro děti - v běžných hodinách učíme děti základům aerobiku a to všech forem, vkládáme i taneční průpravu a především učíme správnému držení těla a pohybových návyků

TEAM INSTRUKTORŮ AEROBIKU

                                                   

 

 

 

Lekce PILATES vhodné pro všechny věkové kategorie.Čtvrtek od 18:30 s Lenkou.

[17. 10. 2018]

Pilates je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu - tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla. Od 2.listopadu i v pátek od 17 hodin s Kamilou.

Lekce SCHWINN CYCLINGU startují již v pondělí v 17.9 .

[11. 9. 2018]

Šlápněte si do pedálů s Mirkem každé pondělí a s Pavlem každé úterý.

Přejít do archivu

Zaregistrujte svoji e-mailovou adresu k odběru novinek. Pro zrušení odběru informací vyplňte svoji e-mailovou adresu ještě jednou.