Lída Křížová

Praxi v trenérství a výživovém poradenství 22 let. 

Řadu let jsem se věnovala také aerobicu, baletu, kalanetice a tanci (moderní, standardní, latinsko-americké tance).

lída

ZAMĚŘENÍ :

       -  ženy a muži bez omezení věku, děti od 12ti let

       -  kondiční posilování, tvarování postavy, nabírání svalové hmoty

       -  cvičení na posilovacích strojích, s vlastní vahou, s činkami a dalšími cvičebními pomůckami - míče, posil.gumy atd.

       -  vyrovnávání svalových dysbalancí

       -  strečing, zvýšení flexibility těla

       -  redukční programy

       -  sestavení jídelníčku správné životosprávy

       - pravidelné konzultace k jídelníčku, životosprávě, dle přání klienta

       -  doporučení doplňkové výživy

       -  psychická podpora

        - cvičení pro těhotné

        - cvičení pro klienty se zdravotním omezením

        - dle zájmu klienta: focení před zahájením cvičení a pak opakovaně po určitých časových úsecích

        - měření těl. obvodů, porovnávání výsledků

  kontakt : tel. 605260795 

                www.fittrenerka.cz

 

  Vzdělání:

  • Soukromá Trenérská škola Petra Stacha v Praze - mistra Evropy v kulturistice - kvalifikace trenér kulturistiky, instruktor fitnesscentra, osobní trenér, výživový poradce
  • Akademie Svět zdraví - výživový specialista
  • Osvědčení - psychologické aspekty práce osobního trenéra a spolupráce trenéra s médii
  • Osvědčení - cvičení těhotných žen
  • A.C.I. škola aerobicu Praha - licence cvičitelka aerobicu
  • Kurz kalanetiky a strečinku

MĚŘENÍ TĚLESNÉ KONDICE ve FITNESSRELAX.

[13. 9. 2019]

V pondělí 16.září proběhne od 16 hodin bezplatné měření kondice .JEDNÁ SE O NEINVAZIVNÍ BEZBOLESTNÉ VYŠETŘENÍ ,BĚHEM KTERÉHO NÁŠ PŘÍSTROJ ZJISTÍ V JAKÉ KONDICI SE NACHÁZÍ VAŠE SRDCE , PLÍCE , STŘEVA , JÁTRA ....NA MÍSTĚ ZÍSKÁTE KOMLEXNÍ VYHODNOCENÍ TESTU A RADY, JAK PŘÍPADNÁ ZDRAVOTNÍ RIZIKA ŘEŠIT. Rezervace ve fitness.

CO DĚLAT PRO RYCHLÉ VYTVAROVÁNÍ POSTAVY? STŘÍDAT AKTIVITY.

[8. 9. 2019]

Je-li vaším cílem zhubnout a mít pěknou vysportovanou postavu, pak střídejte různé sporty.Kruhový trénink (úterý a středa ), kardio cvičení HEAT program,nebo cycling  i cvičení se zátěží v posilovně a nezapomínejte ani na jógu.Nabízíme power jogu , hatha jógu a klasickou  jogu. Sportovní aktivity různě střídejte, tak si vaše tělo nevybuduje zvyk a cvičení bude stále účinné.

Přejít do archivu

Zaregistrujte svoji e-mailovou adresu k odběru novinek. Pro zrušení odběru informací vyplňte svoji e-mailovou adresu ještě jednou.