Mgr. Romana Krausová - Hušková

osobní trenérka fitness

Trenérka kulturistiky
Instruktorka fitness centra
Osobní trenérka
Sportovní dietolog  2.LF UK Praha 
 

tel:  733676167

e-mail:   romy.fitness@seznam.cz

 

 

 

Trenérská praxe - 20 let

             

Kvalifikace : 

 

 

trenérská škola Petra Stacha - 1998

specifika tréninkových metod žen

cvičení po porodu

problémy s otěhotněním - cviky na posílení pánevního dna - metoda L.Mojžíšové

odstraňování svalových dysbalancí

zdravotně nápravný trénink

výživa ve sportu

pitný režim ve sportu

psychologické aspekty práce osobního trenéra

Trenérka kulturistiky
Instruktorka fitness centra
Osobní trenérka
Sportovní dietolog  2.LF UK Praha 

BODY FORM s Monikou . Cvičíme každé liché pondělí a sudé úterý od 19 hodin.

[19. 3. 2019]

Body form je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií, po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie, s použitím různých pomůcek a náčiní, ovšem nejdůležitější a nejjednodušší pomůckou je vaše vlastního tělo. Cvičení obsahuje kompenzačními protahovacími cviky. Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy.

 

 

 

Lekce PILATES vhodné pro všechny věkové kategorie.Cvičíme - čtvrtek od 19:30 , úterky od 18 hodin.

[14. 2. 2019]

Pilates je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu - tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla..

Přejít do archivu

Zaregistrujte svoji e-mailovou adresu k odběru novinek. Pro zrušení odběru informací vyplňte svoji e-mailovou adresu ještě jednou.