Schwinn Cycling

SCHWINN® Cycling je speciální aerobní činnost, která je efektivní formou spalovacích tréninků. Spálených kalorií na lekci je mnohonásobně více, než na obvyklých sálových aerobních lekcích. Mimo to je účinným kardiovaskulárním tréninkem, který vás dostane do kondice.

SCHWINN® Cycling je více než jen cvičení, je to speciálně upravený cyklistický program pro fitness centra. Je kombinací základních cyklistických pohybů s motivačními metodami.

SCHWINN® Cycling je aktivita na indoorových kolech, v kombinaci s hudbou a terénem, který je modelován instruktorem.

Rozvrh hodin zde

 

Základní rozdělení lekcí podle obtížnosti a zaměření:

Recover (regenerační jízda) - aktivní regenerace po těžkém tréninku, lehký začátek po zranění nebo nemoci, 50-65% z MTF 

Low End Endurance (nízká vytrvalost) - dlouhá ustálená jízda od 30 min po několik hodin, zlepšuje metabolismus tuku a kardiovaskulární systém, 65-75% z MTF (=MHR) pozitivně stimulují imunitní systém. Svojí náplní jsou nejvhodnější na spalování tukových zásob.

High End Endurance (vysoká vytrvalost) - nazývá se "rozvojovou zónou" kardiovaskulárního systému. Delší jízda ve "vyšší" aerobní zóně - 75-85% MTF.

Hill (kopec) - jedná se o delší jízdu v horách. Zlepšení lokalní svalové vytrvalosti a specifické síly. Stejný kardiovaskularní stimulus jako vysoká vytrvalost. 75-85% MTF.

Extensive Interval (extenzivní interval) - plánované změny mezi prací a odpočinkem za poměru 2:1. Vrcholy jsou na aerobním/anaerobním prahu, ale ne nad! Zlepšení výkonnosti na prahu 65-85% MTF.

Fartlek (fartlek) - může být použit v nižší a vyšší aerobní zóně. Fartlek znamená "hru s rychlostí". Typický fartlek trénink má pro jezdce vždy překvapující charakter. Fartlek sestává z měnící se vzdálenosti a intenzity práce. 65-85% MTF. 

Všem klientům doporučujeme používat měřiče tepové frekvence. Kontrola tepové frekvence Vám pomůže maximálně zkvalitnit a zefektivnit vaše cvičení a dosáhnout výsledků, které očekáváte. Tyto měřiče je možné zakoupit za výhodných podmínek ve FitnessRelax. O aktualní nabídce se informujte na recepci.

MTF = maximální tepová frekvence

Muži 220 - věk

Ženy 226 - věk

S dalšími dotazy se obracejte na instruktory, kteří vám je rádi zodpoví.   

   

VÁNOČNÍ DÁRKOVÉ POUKAZY . Poukazy v libovolné výši se jménem na objednání .

[3. 12. 2018]

Nevíte si rady s dárkem ! Darujte poukaz od nás , po vánočním přejídání se bude hodit .

Lekce PILATES vhodné pro všechny věkové kategorie.NOVĚ I V PÁTEK 16.11 OD 17 HODIN.

[31. 10. 2018]

Pilates je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu - tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla..

Přejít do archivu

Zaregistrujte svoji e-mailovou adresu k odběru novinek. Pro zrušení odběru informací vyplňte svoji e-mailovou adresu ještě jednou.