Rozvrh SÁL číslo 1 Lekce si můžete rezervovat na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ nebo telefonicky 602 600 342 .Rezervace provádějte nepozději hodinu před začátkem lekce. Děkujeme .

V sále číslo 1:  Počet osob na lekci je omezen , prosíme rezervuje se na lekce. Mezi lekcemi bude 15min. pauza na nutnou dezinfekci a vyvětrání . Při příznivém počasí možné cvičení venku mimo fitness.

den datum 09:00 10:00 11:00 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 20:00- 20:55
út 11. 8. prosíme, rezervujte se na lekce nejpozději dvě hodiny před jejich začátkem rezervace na telefonu
602 600 342
BODY FORM
Monika
je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií,po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie,s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy
st 12. 8. KRUHOVÝ TRÉNINK
Renata

Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, které kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování. Během lekce přecházíme v kruhu od jedné série cviků ke druhé, při kterých posilujeme střídavě různé části těla.
POWER YOGA
Renata
čt 13. 8. prosíme, rezervujte se na lekce nejpozději dvě hodiny před jejich začátkem BODY STYLING
Petra
dynamické cvičení na formování postavy.
Zaměříme se na posílení partií zadečku, bříška a stehen.
JEMNÁ JÓGA/PEVNÁ ZÁDA
Petra
rozhýbejte ztuhlé tělo posilněte svaly potřebné k správnému držení těla . Cvičení vychází z rehabilitace ,odstraňuje potíže z jednostranné zátěže a svalové nerovnováhy. Působí proti nepříznivým projevům degenerativních změn pohybového aparátu. Zdravotní cvičení pomáhá obnovovat správné držení těla a rovnováhu. Toto cvičení vyhledávají zejména ti, kdo mají problémy s určitými partiemi, převážně se zády.
14. 8.
so 15. 8. KRUHOVÝ TRÉNINK
Martin
ne 16. 8.
po 17. 8. BODY STYLING
Jana
Body styling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Lekce se soustřeďuje na formování celého těla,zaměřuje se častěji na problémové partie – paže, stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku s posilováním. Aerobik slouží k zahřátí a odbourávání tuků v úvodní části lekce (cca 25 minut). Druhá část lekce je věnována posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž se střídají svaly horních a dolních končetin, aby nedocházelo ke svalové nerovnováze. Na konci lekce je zařazen strečink, při kterém posílené svaly protáhneme.
POWER YOGA
Renata
Power jóga je populární dynamický styl jógy zaměřený na rozvoj síly a flexibility těla.
Zlepšuje držení těla, vědomé zapojení dechu a rozvoj pozdravů slunci.