Rozvrh SÁL číslo 1 Lekce si můžete rezervovat na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ nebo telefonicky 602 600 342 .Rezervace provádějte nepozději hodinu před začátkem lekce. Děkujeme .

LETNÍ ROZVRH NUTNÁ REZERVACE MIN. 2 HODINY PŘEDEM .V sále číslo 1: rezervace na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ ,registrace možné pouze osobně ve fitness .

den datum 09:00 17:00 - 17:55 17:30 - 18:30 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 20:00 -21:00 19:00 - 19:55
čt 27. 6. YOGA v 17:30
Eliška
Jóga udržujte vaše tělo vitální a zdravé až do vysokého věku! Cvičení jógy má výrazný vliv na regeneraci tělesných orgánů, na zlepšení a optimalizaci jejich funkcí a na posílení imunitního systému. Má vliv také na pružnost a pročistění kůže, čímž napomáhá jejímu pomalejšímu stárnutí.
SM systém v 18:30
zdravá záda s Lenkou
nutná rezervace
Metoda stabilizuje a mobilizuje páteř, je založena na procvičování dlouhých svalových řetězců ve tvaru spirál, které protahují páteř směrem vzhůru a vyrovnávají ji do centrální osy. Integruje posilování, protahování a nácvik koordinace pohybu.Cvičení slouží k prevenci a léčbě problémů s páteří, například výhřezu meziobratlové ploténky.
PILATES v 19:30
Lenka
nutná rezervace
zpevní zádové a břišní svaly
aktivuje hluboký stabilizační systém
léčí bolesti zad
zlepšuje držení těla
zlepšuje trávení
posiluje svaly pánevního dna
zlepšuje funkční flexibilitu těla
28. 6.
so 29. 6.
ne 30. 6. BODY STYLING
Irena
pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.
po 1. 7. POWER YOGA
Eliška
pohybová aktivita, která odbourává stres a zároveň formuje a zeštíhluje postavu.
út 2. 7. KRUHOVÝ TRÉNINK
Matěj
skupinový trénink k posílení celého těla. Cvičení je bezpečné a efektivní pro klienty různé úrovní kondice jak pro muže, tak pro ženy. Posílíte veškeré svaly bříška, ABS, pánve, hrudníku, rukou i nohou. zhubnete, zpevníte tělo.Pravidelné cvičení přináší rychlé výsledky, adrenalin.
st 3. 7. KRUHOVÝ TRÉNINK
Renata
Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, které kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování. Během lekce přecházíme v kruhu od jedné série cviků ke druhé, při kterých posilujeme střídavě různé části těla.
POWER YOGA
Renata
blahodárným cvičením vycházejícím z pozic klasické jógy, rozdílem je, že je mnohem dynamičtější a fyzicky náročnější, proto je vhodná pro hubnutí či udržení váhy. Je také vynikající prevencí proti bolestem zad