Rozvrh SÁL číslo 1 Lekce si můžete rezervovat na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ nebo telefonicky 602 600 342 .Rezervace provádějte nepozději hodinu před začátkem lekce. Děkujeme .

V sále číslo 1: rezervace na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ ,registrace možné pouze osobně ve fitness .

den datum 09:00 17:00 - 17:55 17:00 - 17:55 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 19:00 - 19:55 20:00 - 20:55
so 15. 12. BODY STYLING
Mili
druh cvičení, které efektivně pomáhá formovat a zpevňovat postavu.
ne 16. 12. BODY STYLING
Renata
pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.
POWER YOGA
Renata
po 17. 12. BODY STYLING
Jana
POWER YOGA
Renata
pohybová aktivita, která odbourává stres a zároveň formuje a zeštíhluje postavu.
BODY FORM sál 2
Monika lichý /Irena sudý týden
út 18. 12. JUNIOR ZUMBA
Mili
Lekce pro slečny rozděleny podle věku ,začátek od 16 a 17 hodin.Zájemci kontaktujte Mili Pilátovou přes facebook.
TRX
Matěj
BODY FORM
Irena lichý/Monika sudý týden
je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií,po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie,s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy.
st 19. 12. BODY STYLING
Renata
Vytrvalostně silové cvičení využívá jak aerobní cvičení, tak nejrůznější náčiní. Je vhodný téměř pro kohokoliv.Je vhodný pro začátečníky i pokročilé. Cvičení je zaměřené na formování všech svalových skupin celého těla s využitím vlastní váhy, popřípadě jednoduchých pomůcek.
POWER YOGA
Renata
blahodárným cvičením vycházejícím z pozic klasické jógy, rozdílem je, že je mnohem dynamičtější a fyzicky náročnější, proto je vhodná pro hubnutí či udržení váhy. Je také vynikající prevencí proti bolestem zad
čt 20. 12. SM systém v 18:30
zdravá záda s Lenkou
PILATES v 19:30
Lenka
21. 12. PILATES odpadá
Kamila
Je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu - tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla.