Rozvrh SÁL číslo 1 Lekce si můžete rezervovat na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ nebo telefonicky 602 600 342 .Rezervace provádějte nepozději hodinu před začátkem lekce. Děkujeme .

V sále číslo 1:  Počet osob na lekci je omezen , prosíme rezervuje se na lekce. Mezi lekcemi bude 15min. pauza na nutnou dezinfekci a vyvětrání . Při příznivém počasí možné cvičení venku mimo fitness.

den datum 09:00 10:00 11:00 15:00 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 19:00 - 19:55 20:00 -21:00
st 27. 5. KRUHOVÝ TRÉNINK
Renata
Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, které kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování. Během lekce přecházíme v kruhu od jedné série cviků ke druhé, při kterých posilujeme střídavě různé části těla.
POWER YOGA
Renata
čt 28. 5. JÓGA
Eliška
Jóga udržujte vaše tělo vitální a zdravé až do vysokého věku! Cvičení jógy má výrazný vliv na regeneraci tělesných orgánů, na zlepšení a optimalizaci jejich funkcí a na posílení imunitního systému. Má vliv také na pružnost a pročistění kůže, čímž napomáhá jejímu pomalejšímu stárnutí.
TRX
Martin
TRX je unikátní závěsný systém, který slouží ke cvičení s vlastní vahou těla. Zátěž si každý přizpůsobuje individuálním nastavením polohy těla vůči zemi. Principem tréninku je zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Cvičení na TRX buduje sílu, rovnováhu, aktivuje tělesné jádro a zlepšuje flexibilitu.
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ
Martin
Rozhýbejte ztuhlé tělo posilněte svaly potřebné k správnému držení těla . Cvičení vychází z rehabilitace ,odstraňuje potíže z jednostranné zátěže a svalové nerovnováhy. Působí proti nepříznivým projevům degenerativních změn pohybového aparátu. Zdravotní cvičení pomáhá obnovovat správné držení těla a rovnováhu. Toto cvičení vyhledávají zejména ti, kdo mají problémy s určitými partiemi, převážně se zády.

29. 5.
so 30. 5. KRUHOVÝ TRÉNINK
Martin
ne 31. 5. BODY STYLING
Jana
pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.
po 1. 6. BODY STYLING
Irena
Body styling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Lekce se soustřeďuje na formování celého těla,zaměřuje se častěji na problémové partie – paže, stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku s posilováním. Aerobik slouží k zahřátí a odbourávání tuků v úvodní části lekce (cca 25 minut). Druhá část lekce je věnována posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž se střídají svaly horních a dolních končetin, aby nedocházelo ke svalové nerovnováze. Na konci lekce je zařazen strečink, při kterém posílené svaly protáhneme.
POWER YOGA
Renata
Power jóga je populární dynamický styl jógy zaměřený na rozvoj síly a flexibility těla.
Zlepšuje držení těla, vědomé zapojení dechu a rozvoj pozdravů slunci.
BODY FORM lichý týden
Monika
je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií,po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie,s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy
út 2. 6. AEROBIC CLASSIC
Lenka
BODY FORM sudý týden
Monika
je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií,po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie,s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy