Rozvrh SÁL číslo 1 Lekce si můžete rezervovat na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ nebo telefonicky 602 600 342 .Rezervace provádějte nepozději hodinu před začátkem lekce. Děkujeme .

V sále číslo 1: rezervace na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ ,registrace možné pouze osobně ve fitness .

den datum 09:00 10:00 11:00 17:30 - 18:30 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 19:00 - 19:55 20:00 -21:00
24. 1. TABATA JÓGA
Nina
LEKCE V RUSKÉM JAZYCE
so 25. 1. BODY STYLING
Irena
Body styling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Lekce se soustřeďuje na formování celého těla,zaměřuje se častěji na problémové partie – paže, stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku s posilováním. Aerobik slouží k zahřátí a odbourávání tuků v úvodní části lekce (cca 25 minut). Druhá část lekce je věnována posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž se střídají svaly horních a dolních končetin, aby nedocházelo ke svalové nerovnováze. Na konci lekce je zařazen strečink, při kterém posílené svaly protáhneme.
ne 26. 1. BODY STYLING
Jana
pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.
HATHA JÓGA
Honza
Cílem cvičení je harmonizace těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu
po 27. 1. HATHA JÓGA
Honza
Cílem cvičení je harmonizace těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu
BODY STYLING
Irena
Body styling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Lekce se soustřeďuje na formování celého těla,zaměřuje se častěji na problémové partie – paže, stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku s posilováním. Aerobik slouží k zahřátí a odbourávání tuků v úvodní části lekce (cca 25 minut). Druhá část lekce je věnována posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž se střídají svaly horních a dolních končetin, aby nedocházelo ke svalové nerovnováze. Na konci lekce je zařazen strečink, při kterém posílené svaly protáhneme.
POWER YOGA
Renata
BODY FORM lichý týden
Monika
je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií,po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie,s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy
út 28. 1. JÓGA PRO ŽENY
Nina
lekce v ruském jazyku
AEROBIC CLASSIC
Lenka
BODY FORM sudý týden
Monika
KRUHOVÝ TRÉNINK lichý týden
Matěj
st 29. 1. KRUHOVÝ TRÉNINK
Renata
Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, které kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování. Během lekce přecházíme v kruhu od jedné série cviků ke druhé, při kterých posilujeme střídavě různé části těla.
POWER YOGA
Renata
čt 30. 1. TABATA JóGA
Nina
lekce v ruském jazyce
JÓGA
Eliška
Jóga udržujte vaše tělo vitální a zdravé až do vysokého věku! Cvičení jógy má výrazný vliv na regeneraci tělesných orgánů, na zlepšení a optimalizaci jejich funkcí a na posílení imunitního systému. Má vliv také na pružnost a pročistění kůže, čímž napomáhá jejímu pomalejšímu stárnutí.
SM system 18:30
Lenka
Metoda stabilizuje a mobilizuje páteř, je založena na procvičování dlouhých svalových řetězců ve tvaru spirál, které protahují páteř směrem vzhůru a vyrovnávají ji do centrální osy. Integruje posilování, protahování a nácvik koordinace pohybu.Cvičení slouží k prevenci a léčbě problémů s páteří, například výhřezu meziobratlové ploténky.