Rozvrh SÁL číslo 1 Lekce si můžete rezervovat na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ nebo telefonicky 602 600 342 .Rezervace provádějte nepozději hodinu před začátkem lekce. Děkujeme .

V sále číslo 1:  Počet osob na lekci je omezen , prosíme rezervuje se na lekce. Mezi lekcemi bude 15min. pauza na nutnou dezinfekci a vyvětrání . Při příznivém počasí možné cvičení venku mimo fitness.

den datum 09:00 10:00 11:00 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 20:00- 20:55
so 24. 10. KRUHOVÝ TRÉNINK
Martin
cvičení na různých stanovištích s různým zaměřením.cvičení které tě dostane do formy.
Kruhový trénink je vysokointenzivní intvervalové cvičení, při kterém se na stanovštích procvičí celé tělo. Za 1 trénink se 1 "kruháč" projede 3-4x. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobe vždy procvičovala jiná partie. Název kruhový trénink je odvozen z rozpoložení jednotlivých stanovišť, kde jsou všechny cviky uspořádány do kruhu.
ne 25. 10. BODY STYLING
Jana
po 26. 10. BODY STYLING
Irena
Body styling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Lekce se soustřeďuje na formování celého těla,zaměřuje se častěji na problémové partie – paže, stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku s posilováním. Aerobik slouží k zahřátí a odbourávání tuků v úvodní části lekce (cca 25 minut). Druhá část lekce je věnována posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž se střídají svaly horních a dolních končetin, aby nedocházelo ke svalové nerovnováze. Na konci lekce je zařazen strečink, při kterém posílené svaly protáhneme.
POWER YOGA
Renata
Power jóga je populární dynamický styl jógy zaměřený na rozvoj síly a flexibility těla.
Zlepšuje držení těla, vědomé zapojení dechu a rozvoj pozdravů slunci.
út 27. 10. HEAT s posilováním 90min.
Romana
AEROBIK MIX s posilováním
Lenka
BODY FORM
Monika
je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií,po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie,s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy
st 28. 10. FUNKČNÍ TRÉNINK
Jana
každý klient má své náčiní ,posilujeme všechny partie těla
POWER YOGA
Jana
Kombinace dynamické jogy a balančních, mobilizačních cvičení. Lekce je zaměřená na protažení a posílení svalů , harmonizaci mysli a těla.
čt 29. 10. prosíme, rezervujte se na lekce nejpozději dvě hodiny před jejich začátkem POWER YOGA
Eliška
TRX
Martin
TRX je unikátní závěsný systém, který slouží ke cvičení s vlastní vahou těla. Zátěž si každý přizpůsobuje individuálním nastavením polohy těla vůči zemi. Principem tréninku je zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Cvičení na TRX buduje sílu, rovnováhu, aktivuje tělesné jádro a zlepšuje flexibilitu.
ZDRAVÁ ZÁDA
Martin
lekce je zaměřená na odstranění svalových dysbalancí, které vedou k bolestem zad. Lekce obsahuje cviky na posílení hlubokého stabilizačního systému, ale také řada cviků na protažení a uvolnění nebo dechová cvičení. Při lekci se používá řada pomůcek jako overbally, gymbally, masážní míčky nebo expandery. Pokud máte problémy s krční, hrudní nebo bederní páteří nebo chcete pojmout cvičení jako prevenci, vyzkoušejte lekci tuto lekci.
30. 10. rezervace na telefonu
602 600 342