Rozvrh SÁL číslo 1 Lekce si můžete rezervovat na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ nebo telefonicky 602 600 342 .Rezervace provádějte nepozději hodinu před začátkem lekce. Děkujeme .

V sále číslo 1: rezervace na http://rezervace.fitnessrelax.cz/ ,registrace možné pouze osobně ve fitness .

den datum 09:00 17:00 - 17:55 17:30 - 18:30 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 18:00 - 18:55 19:00 - 19:55 20:00 - 20:55
st 24. 4. BODY STYLING
Renata
Vytrvalostně silové cvičení využívá jak aerobní cvičení, tak nejrůznější náčiní. Je vhodný téměř pro kohokoliv.Je vhodný pro začátečníky i pokročilé. Cvičení je zaměřené na formování všech svalových skupin celého těla s využitím vlastní váhy, popřípadě jednoduchých pomůcek.
POWER YOGA
Renata
blahodárným cvičením vycházejícím z pozic klasické jógy, rozdílem je, že je mnohem dynamičtější a fyzicky náročnější, proto je vhodná pro hubnutí či udržení váhy. Je také vynikající prevencí proti bolestem zad
čt 25. 4. YOGA v 17:30
Eliška
Jóga udržujte vaše tělo vitální a zdravé až do vysokého věku! Cvičení jógy má výrazný vliv na regeneraci tělesných orgánů, na zlepšení a optimalizaci jejich funkcí a na posílení imunitního systému. Má vliv také na pružnost a pročistění kůže, čímž napomáhá jejímu pomalejšímu stárnutí.
SM systém v 18:30
zdravá záda s Lenkou
nutná rezervace
Metoda stabilizuje a mobilizuje páteř, je založena na procvičování dlouhých svalových řetězců ve tvaru spirál, které protahují páteř směrem vzhůru a vyrovnávají ji do centrální osy. Integruje posilování, protahování a nácvik koordinace pohybu.Cvičení slouží k prevenci a léčbě problémů s páteří, například výhřezu meziobratlové ploténky.
PILATES v 19:30
Lenka
nutná rezervace
zpevní zádové a břišní svaly
aktivuje hluboký stabilizační systém
léčí bolesti zad
zlepšuje držení těla
zlepšuje trávení
posiluje svaly pánevního dna
zlepšuje funkční flexibilitu těla
BODY STYLING
Irena odpadá
sál č.2
26. 4.
so 27. 4. BODY STYLING
Irena

druh cvičení, které efektivně pomáhá formovat a zpevňovat postavu.
ne 28. 4. BODY STYLING
Irena
pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.
po 29. 4. BODY STYLING
Jana
Body styling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Lekce se soustřeďuje na formování celého těla,zaměřuje se častěji na problémové partie – paže, stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku s posilováním. Aerobik slouží k zahřátí a odbourávání tuků v úvodní části lekce (cca 25 minut). Druhá část lekce je věnována posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž se střídají svaly horních a dolních končetin, aby nedocházelo ke svalové nerovnováze. Na konci lekce je zařazen strečink, při kterém posílené svaly protáhneme.
POWER YOGA
Renata
pohybová aktivita, která odbourává stres a zároveň formuje a zeštíhluje postavu.
BODY FORM sál 2
Monika lichý týden
út 30. 4. PILATES
Kamila
Je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu - tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla.
TRX
Matěj
TRX je funkční skupinový trénink k posílení celého těla. Cvičení je bezpečné a efektivní pro klienty různé úrovní kondice jak pro muže, tak pro ženy. Posílíte veškeré svaly bříška, ABS, pánve, hrudníku, rukou i nohou. Při TRX zhubnete, zpevníte tělo.Pravidelné cvičení přináší rychlé výsledky, adrenalin.TRX je nejen cvičení ale i zábava.
BODY FORM sudý týden
Monika
je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií,po té obsahuje posilovací cviky na všechny svalové partie,s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.Cilem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy.